Informasjon til våre kunder:
Life Norge AS fusjoneres inn i morselskapet Røde Kors Førstehjelp AS fra 1.1 2025
Vi i Røde Kors Førstehjelp AS har gleden av å informere dere om en viktig utvikling i vår virksomhet.
For å styrke vår samlede kompetanse og skape en mer effektiv og sømløs drift, har vi besluttet å gjennomføre en fusjon mellom Røde Kors Førstehjelp AS og vårt datterselskap Life Norge AS. Etter fusjonen vil vi operere som én juridisk enhet, under navnet Røde Kors Førstehjelp AS.
Røde Kors Førstehjelp AS overtar alle løpende avtaleforhold, rettigheter og forpliktelser som tidligere lå i det overdragende datterselskapet.
Fusjonen vil ikke medføre endringer i den operative driften. Kvaliteten og leveransen datterselskapet står for videreføres, menneskene og servicen er den samme. Våre besøksadresser og kontaktopplysninger til de ansatte vil være uendret.
Overtakende selskap
Røde Kors Førstehjelp, org.nr MVA 993 339 563 NO, er det overtakende selskapet hvor aktiviteten fra de overdragende selskapene videreføres.
Overdragende selskap
Life Norge AS, org nr. MVA 997 222 672 NO
Ved gjennomføring av fusjonen 31.12.2024 slettes det overdragende selskapet i Foretaksregisteret.
Praktisk informasjon
Siste ordredag for å få varer fra Life Norge AS som avsender er fredag 13. desember 2024.
Etter denne datoen, vil varer bestilt fra Life Norge AS leveres og sendes fra Røde Kors Førstehjelp AS.
Nye bankdetaljer for betaling av fakturaer etter 13. desember, vil være:
Bankkontonr: 3624.28.20325
SWIFT SPAVNOBB
IBAN NO7836242820325
Alle løpende kontrakter og avtaler med det overdragende datterselskapet videreføres i Røde Kors Førstehjelp AS.
Vi setter stor pris på det gode samarbeidet vi har hatt så langt, og vi ser frem til en tid hvor vi sammen kan oppnå enda bedre resultater. Dersom dere har noen spørsmål om fusjonen eller ønsker å drøfte hvordan dette vil påvirke vårt samarbeid, er dere hjertelig velkomne til å kontakte undertegnede eller deres kontaktperson i det involverte selskapet.
Med vennlig hilsen
Daniel Skotheim
Kommersiell direktør / CCO
Røde Kors Førstehjelp AS
ISO 13485-sertifiseringen betyr at våre interne prosesser nå er verifisert i henhold til de høyeste globale standarder for medisinsk utstyr.
Hvorfor er dette viktig for oss?
Dette er viktig for oss fordi det bekrefter vår forpliktelse til å levere produkter og tjenester av høyeste kvalitet, som oppfyller de strengeste internasjonale standardene.
Sertifiseringen bekrefter at vi har implementert et omfattende kvalitetsstyringssystem som kontinuerlig overvåkes og forbedres. Resultatet er at våre produkter og tjenester oppfyller strenge regulatoriske krav, noe som gir både oss og våre kunder trygghet.
Det har vært en lang prosess, men med et veldig godt team kom vi oss over målstreken. Vi er overbevist om at dette arbeidet vil resultere i kvalitetsheving, både internt og for våre kunder, sier Kristian Skorpen Eck, kvalitetssjef i Life Norge As.
Hva er ISO 13485?
ISO 13485 er en internasjonalt anerkjent standard spesifikt rettet mot kvalitetssystemer for produksjon og distribusjon av medisinsk utstyr. Denne standarden stiller strenge krav til design, utvikling, produksjon og distribusjon av medisinsk utstyr, med et særlig fokus på å opprettholde høyest mulig kvalitet.
Med en ISO 13485-sertifisering viser vi at vi setter kvalitet og sikkerhet først i alt vi gjør. Dette betyr at du som kunde kan være trygg på at våre produkter oppfyller de høyeste standardene i bransjen. Sertifiseringen hjelper oss å levere pålitelige og sikre produkter, samtidig som vi overholder alle nødvendige regler. For deg betyr det færre bekymringer og mer tillit til at du får det beste på markedet.
Hva betyr dette for deg?
Som kunde får du tilgang til produkter og tjenester som oppfyller de strengeste kvalitets- og sikkerhetsstandardene. Dette reduserer risikoen for feil og etterlevelsesproblemer, som igjen kan spare både tid og ressurser.
Høyere kvalitet:
Å være ISO 13485-sertifisert gjør oss til en pålitelig partner som viser at våre produkter og tjenester oppfyller internasjonale krav til kvalitet og sikkerhet.
Økt tillit:
Videre kan du være trygg på vi følger beste praksis innen design, utvikling og produksjon, noe som resulterer i pålitelige og sikre produkter.
Forbedret kundeservice
En annen viktig fordel er forbedret kundeservice. ISO 13485-standarden innebærer at vi har bedre prosesser for å håndtere kundetilbakemeldinger og raskere kunne implementere forbedringer. Dette sikrer at vi kan møte ditt behov som kunde på en mer effektiv måte.
For spørsmål eller mer informasjon, kontakt oss gjerne på telefon 23 35 35 90 eller e-post salg@lifenorge.no.